OJ

vad aktiv jag är här.........

Tänkte dra lite kort vad som hänt de senaste veckorna.

Vi har varit på en kryssning med Cinderella. Vi åkte med gubbens arbetskamrater och deras respektive. Det var en rolig resa med massor av skratt och gott att dricka ;)

Sen har det väl inte hänt så mycket utöver det vanliga vad jag kan minnas. Förra helgen var jag ute på krogen med ett antal vänner, mer eller mindre kända. Tack alla för en jätterolig kväll.

Den här helgen har stormat fram med stormsteg. Var på innebandy i Valbo igår med äldsta grabben. De fick stryl med 29-1. Idag har vi varit på innebandy i Älvkarleby med minstingen och de fick stryk med 9-6. Men den var rätt så lyckad för min lilla lyckliga som satte 3 mål och hade ett eller två assist. TAck gubben för en väl gjord match.

I torsdags fick O ta bort sitt gips. Det ska vara läkt nu, men ingen träning eller match på 7-10 dar. Hur nu det ska gå........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback