Lördag

Började med att äldsta sonen vaknade med 39 graders feber. Han som hade match på morgonen. Bara att meddela återbud för honom och åka iväg med mellangrabben som spelar i samma lag.
Matchen var tråkig, förlust med 9-6,  och ännu värre när det är urusla domare som tror de dömer i världsklass. Det hela blir så patetiskt.
När innebandyn var klar drog vi vidare till ishallen där Brynäs behövde låna några domartröjor för de skulle spela match mot Almtuna, i Sandviken..........
Käkade en lätt lunch på Mc Donalds där jag fick vila ögonen på den vackra M en stund ;)
Nu håller jag på att laga mat, egenrullade köttbullar....... känns som en stor grej för mig det.
Jag har aldrig gillat att laga mat, men har den sista tiden mer och mer gått över till att laga mer mat själv och hoppa över dessa halvfabrikat. Känns åtminstonde bra i själen. Hoppas att det ger lika mycket kroppsligt med när man lägger ner den tiden extra.
Sen efter maten blir det hårfärgning och utgång. Vill du följa med??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback