Vilken värme

Tänk att det äntligen blivit varmt igen. Har riktigt längtat efter den. Men det var inte lika skönt när jag satte mig i den gamla bilen utan ac........
Vilken uppfinning denna grej är. ÄLSKAR den som kom på den.
Den andra bilen har varit på verkstan idag. Ett hjullager som inte har varit som det ska. Men gud så tyst och fint bilen går nu. Att man alltid ska vänta in i det längsta innan man fixar det som behöver göras. Fler som är som mig?

Idag är det första dan gubben är ledig så nu håller han på att fixa lite käk i köket. Saltsill och löksås blir det till oss "vuxna". Barnen får Ravioli, gott det med :)

Sen blir det till att slappa lite och bara vara. Ska ut på puben ikväll så innan dess ska jag testa hårborttagningsmedel som man duschar av. Testade en apparat på benen igår, men jag klarar altså inte av den typen av smärta den medför. Hoppas därför detta är nåt som passar mig.
Har problem med klädval tills ikväll. När det är så här varmt och skönt ute så vill jag ha min klänning, men jag känner mig nästan lite naken i den, men samtidigt vill jag ju använda den när jag köpt den.
Annars så blir det svarta byxor och en top, som vanligt...........
Ja ja...... kanske kommer nåt bildbevis imorgon på hur jag såg ut ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback