Min dag

Dagen började som en långtråkig dag. Men den blev rätt så bra till slut.
Var in till stan på dagbingon med N. Första gången hon var dit. Inte för att jag är så speciellt van heller. Har väl varit på bingo 3-4 gånger förut.
Vi fick plinga 2 gånger :)
Man känner sig nästan som ett barn när man sitter där med ett nummer kvar och det pirrar av spänning i magen för att man har en chans att få plinga


Hämtade kläderna från Ellos som jag beställt. Tröjan och stövlarna kunde jag ha, men inte jeansen så de skickades tillbaka direkt.
Nu behöver jag leta reda på ett annat par byxor.
Har några småplaner på att åka till Valbo på fredag och förhoppningsvis så hittar man nå snygga kläder där.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack för idag. Vilken kläfreak du blivit. Men de är ju kul me kläder. Vill du skratta lite nu då... Jag kunde inte heller ha min byxor jag köpte i dag...Kul va??? Kram

2008-07-22 @ 22:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback