Medialitet

Var igår på min första storseans. DET var en häftig grej och det är absolut inte den sista.
Fast det bästa på hela kvällen var det som vi pratade om före och allra helst efter själva seansen.
Tack A för att du tog med mig dit och det var ett väldigt trevligt sällskap vi hamnade i. Gör gärna om det flera gånger.

Annars är allt som vanlig här förrutom att svärmor ramlat och brytit lårbenet så hon ligger på sjukhuset. Ska till henne på eftermiddan för att hålla henne sällskap en stund.

Har varit på kurs två dar denna vecka. Det går inte alls som jag tänkt mig där. Hade ju redan bestämt att det är lokförare jag ska bli, men det säger inte korten. Så nu är jag mer snurrig än vanligt i den frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback