Jul

Ja nu så är det snart julafton. Är så gott som klar med julmaten, bara lite mjölk och sånt kvar.
Så här mycket julmat brukar vi aldrig handla men i gengäld så är vi aldrig hemma på julen annars. Men i år ska vi vara här tillsammans med mina föräldrar. Ska bli riktigt skönt att slippa åka iväg till "tomteland" med typ "300" porslinstomtar som man ska behöva vakta för en ivrig vovve med en STOR svans. Fast min far är bara glad om det viftas ner en tomte eller två :)

Här har vi satt upp julgranen och det går bättre än väntat med katten och granen. Visst är han nyfiken på den och alla de nedersta grenarna har han lyckats böja ner alldeles för långt så de kulorna vilar på golvet :)
Men om man hade väntat sig att hitta Enzo i toppen på en vickande gran så är detta inget alls.

Imorgon ska vi till köpis och bara vara å kolla på folk. Vi brukar alltid dit och handla de sista julklapparna dan före julaftonen, men inte i år. Nu är vi färdiga, gjorde det enkelt för oss den här gången.
Ska bara köpa en julklapp åt min mamma från min pappa fast där vet jag ju redan vad jag ska köpa så det blir enkelt.

Faktiskt så riktigt längtar jag till julafton detta år. Normalt brukar jag få världens ångestattack på julaftonsmorgonen, men det känns inte som att det är nån sån på G i år. Hoppas verkligen inte den kommer heller för det är så jävla jobbigt. Men det ska ändå bli skönt när denna helg är över och det börjar bli "vanliga" dar igen.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Men hallå nu får du väl ta och uppdatera lite va... Men jag ska väl inte säga så myckeler Kram

2009-02-19 @ 01:56:36
Postat av: Helena

nu är det väl dax med lite nytt??????

2009-04-29 @ 23:05:22
Postat av: Helena

Nu är det väl dax att uppdatera lite va????

2009-04-29 @ 23:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback