Irritation

Satte på morgonen på en avslappningsskiva för jag har bestämt mig för att börja slappna av. Känner att jag behöver få ro i kroppen och släppa på en massa spänningar.
Men det gick inte att ligga och göra avslappning. Det värkte och kröp i hela kroppen, men mest efter ryggraden.
Var bara att kliva upp och hoppa över det,

Lite senare tänkte jag prova det vid datorn eftersom datastolen är rätt så bra för ryggen.
Sagt och gjort, jag slog mig ner och började lyssna. Kroppen började slappna av och det funkade fint. Vad händer då? Jo gubben sliter upp dörren och stormar in........ Och det värsta med allt var att han vela inget egentligen.

Så nu drar jag den slutsatsen att jag ska inte slappna av idag för senare är ju alla barnen hemma och då finns det inte tillstymmelse till en lugn stund här hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback