Adventstid

Nu så närmar julen sig med stormsteg. Jag både ser fram emot julen samtidigt som jag inte vill h ajul. Får alltid sån ångest runt julen och allt som man "ska" göra innan. FAst mest är det ångest över allt jag VILL göra innan som jag av en eller annan anledning inte gör.
Vill ge mina barn en riktig jul med massor av pynt, röda färger, murrigt, tända ljus, hemmagjort godis, massor av julklappar, mat, osv, osv........
Listan kan göras hur lång som helst.

Har i år bara hunnit med att sätta fram en nyinköpt adventsstjärna på fot i köket och en stor hängande stjärna i vardagsrummet. Även nya gardiner i köket har det blivit.
Vill göra så mycket mer julaktigt här hemma. Men jag orkar inte riktigt nu..........

Hade tidigare idag planer på att baka lussekatter, men än har jag inte kommit för mig med det än, men dan är ju inte slut riktigt än

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback