Mamma Mia

Ikväll har vi varit på bio och sett Mamma Mia. Det var ju en riktigt bra film, betydligt bättre än vad jag väntat mig. Vill se den igen. Jag tyckte jag satt med ett leende på läpparna genom hela filmen.

Annars så har det varit fullt upp här. Har missat  alla dessa fotoutmaningar. Men det finns ju annat här i livet än foto och blogg.

I torsdags var vi och beställde tapeter till köket. Det blir en svart vägg, de andra väggarna blir vita. Äntligen kunde vi enas efter en massa månader av undran hur vi vill ha det i köket.
Ska bli jättekul att börja rusta där inne.
Luckorna och två av bänkarna böt vi i våras så nu är det verkligen dags för resten. Imorgon blir det till att riva tapet, tokig som man är så längtar man dit nu :)

I går var det dans här i parken. Vi hade sån himla tur att det slutade regna en stund innan bandet skulle dra igång. Ibland är de med där uppe.........
Massa folk var det, den ena mer förfriskad än den andra. Fast jag var duktigt och höll mig nykter.....

sov så gott allihopa för nu är det dags för mig att vila huvudet på kudden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback