Fredag igen

Vad veckorna går fort. Det hinner bara bli måndag så är det fredag igen. Man hinner inte rikigt med. Inte har jag hunnit skriva så mycket här inne den här veckan heller. Gubben ha rnu semester så det är inte som det brukar här.
Så här kommer det en liten återblick på vad jag gjort.

I måndags var vi till Örebro och badade på Gustavsviksbadet. Det var kul, men attans vad trött man var när vi åkte hem.

Tisdagen var lugn och skön. Grillade hos gubbens bror och hans familj. Även en kusin med familj var med.

I onsdags var vi på länsmuseet i Gävle. Kul att se en massa konstverk, även om jag har väldigt svårt att förstå en del av dom. Men jättekul att se några tavlor av en del stora konstnärer som man bara hört talas om.
Kommer snart att göra ett nytt besök där.....

Igår slappade vi bara. Kvällen och natten tillbringade gubben och jag hos mina föräldrar. De är på semester så vi passade på att få en barnfri natt plus att barnen fick en föräldrafri kväll. Både vi och ungarna behövde det. Mannen gick på jouren fastän han har semester, men det spelar inte sån stor roll då vi ändå bara planerat att vara hemma.

Idag har jag tagit lite foton till lite olika fotoutmaningar. Gillar skarpt dessa utmaningar.
Tog även ett gruppfoto på barnen som jag har beställt en förstoring på till mina föräldrar. De har ett SKITFULT kort på våra barn på väggen så nu vill jag inte se det längre.
Ska nu göra lite käk och sen får vi se vad som händer resten av dagen. Vill ut och ta lite mer foton, menjag vet inte på vad.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Postat av: Nettan

Ja, en trevlig kväll vara de.. En repris på kvällen lär vi väl fixa, men med en betydligt nyktrare Nettan...

2008-08-02 @ 10:37:56
URL: http://sessa69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback