Cityfest

Nu har den årliga cityfesten i Gävle dragit igång. Var in en sväng idag för grabbarna skulle på Cubus och handla kläder för presentkorten de fick av mormor och morfar igår. En massa kläder blev det. Skönt som mamma att slippa betala allt :)
Hade med mig kameran för att leta lite bilder till bokstäverna som är veckans tankebubblor. Men det blev så mycket folk att jag totalt glömde bort att jag bar på en kamera.
Åter till cityfesten....... när den drog igång för en massa år sen var det MYCKET mer än vad det är idag. Nu känns det mer som en "vanlig" marknad fast med aningen mer mat. DET är det jag gillar bäst med denna tillställning. En massa olika mat från världens alla hörn och de uppträdanden som det är på de olika scenerna runt om i stan. Och det bästa av allt är att det är gratis att gå dit.
Nä nu lär jag fortsätta läsa min bok så jag blir klar innan det är dags att lämna tillbaka den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback