Tjat :)

Har blivit tjatad på varje gång jag träffat på A omatt jag inte uppdaterat denna blogg.
Så nu kommer här några rader.......

Träningen har flytit på rätt så bra. Har gått på gym 2-3 gånger i veckan. Börjar lägga på lite mer kilon med så det känns bra.
Tycker nästan jag börjar se tendenser tillförbättring på vissa ställen av kroppen. Fast det kanske met är inbillning :)

Vi har haft Amerikabesök av 4 killar i 18 års åldern i 3 nätter. Det var superkul. Hoppas verkligen jag får uppleva nåt sånt här igen.
De var här på ett hockeybesök så därför var vi värdfamilj åt dom under deras vistelse här i Sandviken.
Synd bara att man är så knackig på att prata engelska. Vill verkligen arbeta upp den!!!

En kryssning har vi också hunnit med. Åkte med Birka Paradise, vilken härlig båt det är.
Det var jag, gubben, hans ena bror med fru och en av hans systrar med blivande man. Riktigt trevligt sällskap. Gör gärna om en sån kryssning.

Annars har det mest varit det vardagliga som hänt.
Shoppat en del kläder i Västerås. 2 par jeans och 5 tröjor för 544 kr. Då tjänar man ju tom in bensinpengarna rätt så snabbt.
Fick gå ner en hel del i storlekarna så det kännr BARA BRA :)

Nu har jag skrivit några små rader och ska försöka skriva snart igen. Beror bara på min egen lathet att jag inte skrivit nåt här.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det var väl inte så svårt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback