Lite smått och gott

Har varit en lugn vecka samtidigt som det varit mycket att göra.
Tränade onsdag och fredag, det är ju så skönt att gå ner och dra ur sig en del skit man går och bär på. Börjar få den där längtan att gå ner. DET KÄNNS HUR BRA SOM HELST!!!
Fick tydligen en bristning i lårmuskeln när jag tränade i lördags och slet upp den igen i onsdags. Hoppade över att träna benen i fredags så nu börjar det ge med sig igen. Fast den snäll C som hjälpt oss med träningen sa att jag ska hoppa över benen i minst 1 vecka. Hoppas det hjälper.

I torsdags gjorde jag mitt egna Hoya akvarium. Satte in några sticklingar där som jag vill ha fart på. Springer dit titt som tätt och hoppas det ska ha börjat växa. Hur man nu kan tro att det ska börja växa på en gång. Tålamod är inte min starka sida som ni kanske märker :)

           


Ikväll har jag varit på ett barnförbjudet plastparty. Det var trevligt:)
Handlade lite smått och gott. Vi ska försöka fixa ett parparty nån gång så även gubbarna får följa med.


Dags att krypa ner under täcket nu så man orkar upp imorgon bitti. Ska vara på gymmet kl 10:00. Sen är det fotboll resten av dan.

Sov så gott



bild; privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback