Underkläder

Igår var jag på ett underkläds party hos M i Storvik. Vilka fina grejer de hade.
Köpte mig en billig bh för att ha nåt som sitter snyggt nu för studen men som jag inte lider av om den blir för stor.
Jag började på en ring vilket innebär att man betalar 200:- i månaden i 5 månader och sen får man ett presentkort på 1100:- att handla för. Då har jag hunnit gå ner lite till och det kanske känns bättre att köpa dyra underkläder då.
De hade två butiker i Borlänge som jag ska besöka nån gång när jag är där uppe. Verkar finnas mycket fint, men det är fina priser med :-(
Satte upp mig för att ha en demo här hemma så är ni intresserade att vara med på den så är det bara att höra av sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback