Taskig fart

Det bidde en taskig fart på mina uppdateringar fastän jag hade planerat att skriva lite då och då. Men nu skriver jag om flera dar istället.

Midsommar var en lugn och behaglig helg. På midsommaraftonen var vi i klubbstugan med några av gubbens syskon och en kusin till dom, drygt 20 pers var där.
Vi grillade, drack gott, spelade kubb och umgicks. Det var riktigt trevligt.

Midsommardagen var vi till mor & far för farsans syrra från Pitea var här så det var trevligt att träffa dom. Var ju ett tag sen sist så man lär passa på.

På söndan var vi i furuvik.. En trevlig park så nära men som man ändå bara besöker en eller max två gånger per år. Killarna hade en heldag i alla karuseller, även mamma åkte en hel del :-)
Tyvärr så var inte vädret det bästa, mulet och regn mest hela tiden. Dock så kom det bara ett fint tunt regn så man blev inte blöt. Men fördelen med vädret är ju att det inte var kö till nåt man vela göra

I tisdags beställde jag en gps på dustin home som jag hoppas ska komma hem till helgen. Enligt mina beräkningar så kommer den till coop nån gång under eftermiddan idag. Hjälp mig att hålla tummarna för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback