Utmaning

Hittade denna utmaning hos desperata Hemmafrun så jag fyller i den själv samtidigtsom jag utmanar sessa69  på den. Är det nån annan som med vill fylla i den så tycker jag ni ska göra det.

Nämn något som gjorde dig glad igår:
När min man sa att han älskade mig
Vad gjorde du kl 08 imorse? 
Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Läste lite olika bloggar
Det sista du sa högt?
Aha
Det senaste någon sa till dig:
Soppa
Vad har du druckit idag?
Mjölk men mest cola light
Vad var det senaste du åt?
En bulle, men det talar vi inte omför någon
Vad var det senaste du köpte?
Mars delight på Willys
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Orange på utsidan och brun på insidan
Vad är det för väder hos dig nu?
Mulet, men uppehåll
Godaste glassmaken?
Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Japp, men den behöver inte vara den rätta för det
Sover du tungt? 
Periodvis 
Drömmer du mardrömmar?
Väldigt sällsynt
Trivs du med ditt jobb? 
Lyxhustru för närvarande
Favoritklädsel?
Jeans
Favoritlåt just nu?
Allt som går att dansa till
Vad ser du om du tittar till höger?
En bokhylla
Vad gör dig glad just nu?
En varm kram av min man
Vad ska du göra härnäst?
Gå till biblioteket
Höger el vänsterhänt?
Höger
Humör just nu?
Riktigt bra
Favoritgodis?
Mars delight
Kläder just nu?
Shorts och t-shirt
Sommarplaner?
Ta dagen som den kommer med nån liten dagsutflykt
Hur många kuddar sover du med?
2
Spelar du ngt instrument?
Inte nu, men i min ungdom spelade jag tvärflöjt
Morgon eller nattmänniska?
Både och. Kan vara vaken till sen natt / tidig morgon, men ändå kliva upp relativt tidigt
Vad är viktigast för dig?
Familjen
Är du kittlig?
Inte så värst
Snarkar du?
Nej, nu för tiden "pyser" jag bara
Stjärntecken?
Jungfru
Äckligaste insekten?
Flugor
Stökigt el välstädat? 
Vill ha det välstädat, men det funkar inte här hemma.
Längtar du mest efter just nu?
En barnfri helg med massor av god mat och dryck och bara få ta det lugnt på tu man hand

Kommentarer
Postat av: N

Halloj Bruden!!! Jag har antagit din utmaning:). Hoppas du har haft en bra dag. Kram N

2007-07-09 @ 22:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback