Tjejsnack v.28

Nu har även jag gått med i tjej snack så här kommer veckans frågor:

Internet/snigelpost

Har du internetbank, vilken? Om inte, varför?
Japp det har jag i Handelsbanken. Det bästa de uppfunnit


Brukar du posta något med snigelposten, vad?/Om inte, varför?
Det händer, men inte särskilt ofta. Bara når jag sålt nåt på tradera, typ frimärken


Brukar du handla, eller skulle kunna tänka dig att handla på internet? Vilken typ av saker?/varför inte?
Ibland. Mest kläder och hemelektronik. Ett enkelt sätt att handla påoch man slipper köer :)

Har du sålt något på internet, eller skulle du kunna tänka dig att göra det? Vad/varför inte?
Japp det har jag. Kommer säkert att göra det igen.

Vad är det bästa OCH sämsta med snigelpost? Med mail? Vilket föredrar du?
Det bästa med snigelpost är att det är roligt att få nåt annat än räkningar. Sämsta är väl att det är just räkningar man får.
Bästa med mail är att det går fort och det sämsta är alla spam.
Jag föredrar nog mail ändå


 
image16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback