Stegräknare

Fick en idé igår att jag skulleplocka frammin gamla stegräknare. Sagt och gjort så hittade jag den på första stället jag letade så idag har jag haft den på mig nästan hela dagen. Kom upp i 7068 steg men då hade jag den inte på mig när jag var ner på trubasur och dansade några danser.
Hade ett mål på 7000 steg, vilket i sig inte är så mycket.Men för mig är det jättemycket då jag mest är stilla sittande pga min värk i kroppen. Men lyckas jag hålla mig till 7000 steg per dag så är jag nog rätt så nöjd. Får se hur det går under resten av helgen.

När A var i Storvik och tränade innebandy så passade jag på att simma lite på utomhusbadet. Simmade 500 meter och är rätt så nöjd med det. För egentligen så är det ju så hiskeligt tråkigt att simma, det händer ju inget. Men det kanske går över, hoppas det för jag vill verkligen tycka att det är roligt att simma.

Ska simma 500 meter imorgon bitti igen har jag tänkt mig. Längre än så orkar jag inte än så länge. Men drömmen är att jag ska simma flera gånger i veckan, fast det kanske stannar som en dröm. Vad vet jag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback