Snygg va???

Det blev lite som jag hade planerat idag i alla fall. Hade ju tänkt damma, dammsugit och torkat golven i hela lägenheten. Men så bidde det inte riktigt.
Det blev så att jag städade hela vardagsrummet från golv till tak i stort sett. Putsade tom fönstren och tvättade gardinerna. Golvet fick sig en omgång med rotborsten
                                


Blommorna fick hoppa ner i badkaret
                              


                                                                                      

Så här såg vår tvbänk ut innan jag fick mitt ryck                      Så här blev den när jag städat klart


Känner mig rätt så nöjd med dagens jobb här hemma. Ska bara dammsuga, torka golven och ev damma lite snabbt imorgon bitti.
Bara hoppas jag tar mig upp i tid för att göra dessa grejer då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback