Skumbad

Tog ett varmt skönt skumbad ikväll för att mjuka upp musklerna som gör mer ont än vanligt nu. Kanske inte så konstigt med tanke på vad jag gjort de sista dagarna. Men ibland så offrar man sig fastän man vet att det inte blir nå bra i slutändan.


Skulle verkligen behöva en sån här  
  men det vill inte min plånbok, 16300:- exkl moms. Alldeles hutlöst tycker jag. Men alldeles underbart tror jag det skulle vara att ligga i en sån. Så  jag ska fortsätta drömma om en sån och hoppas jag vinner på Lotto ikväll. Då köper jag en direkt:-) 

Fy bubblan vad trött jag är. Ska sätta mig framför tv:n en stund och glo lite.Kommer kanske tillbaka lite senare och skriver några rader till. Vi får se vad jag är på för humör.


Foto: www.vetek.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback