Shoppingdag

Idag har jag haft en liten shoppingdag. Vår äldsta grabb A fick en innebandyklubba och ett par glasögon som han inte använde på träningen för de har tydligen kommit upp i en ålder där de inte behöver skydda sina ögon längre *hmmm*

Röck åt mig två par shorts åt de andra två. Minstingen L kunde ha sina, men O:s var alldeles för stora i midjan. De ramlade av han. Så domshortsen fick A ta.
O blev ledsen för att han inte kunde ha sina och då  fick mamma lite dåligt samvete så jag tog O med mig och åkte in till stan för att köpa ett par nya åt han. Det bidde två par åt han och han fick prova dom i affären. Ena paret satt rätt så löst på denna magra grabb, men de satt iaf uppe. Ända tills vi var och badade, då höll han på att tappa dom när han hoppade från 5:ans trampolin.

Jag köpte mig ett par 3/4 byxor, en t-shirt och en sport bh. Min käre vän B har en gammal vän som är personlig tränare. Han ska ta sig an några viktopade tjejer och ska man ner på gym så behöver man nåt snyggt att ta på sig
image36
Det blev bara vita kläder, det har varit väldigt sällan jag använt vitt förut. Men kul nu när man vågar byta färg.
Och inte brukar jag köpa märkeskläder heller,men idag blev det Nike på både tröjan och brallorna.

Men huga så mycket kläder jag ser som jag vill ha, men min plånbok vill inte spendera så mycket nu när man inte riktigt vet vart det kommer att stanna.

I förrgår fick jag en katalog från Laroudotte och idag fick jag en från H&M. Gissa omjag sett en massa kläder i dom som jag vill ha...............

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback