Motionerat har jag gjort idag med......

När gubben jobbade idag så simmade jag 500 meter igen. Har gjort det tre dar i rad nu så det har totlat blivit 1,5 kilometers plaskande. Det är ju faktiskt rätt så skönt bara man förtränger hur ofantligt tråkigt det är att ligga där och plaska fram och tillbaka.
Nu önskar jag bara att jag kan hålla i det här med simningen ett tag. För det är nåt jag verkligen behöver. Känns det som i alla fall. Vet bara inte när, var och hur jag ska lyckas med det.

När vi kom hem från simningen så hade jag bara 1800 steg på stegräknaren och då var klockan ändå runt 18. Bestämde mig då för att det skulle få räcka med 4000 steg idag så vi gick ut på en liten promenad. Som i slutändan inte blev så liten. Har i skrivandes stund fått ihop 7780 steg. Vilket är bra mycket mer än vad jag hade hoppats på en dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback