Känner mig rätt så stolt

med allt jag hunnit  med här hemma idag.
Som jag skrev tidigare så har vi städat och tvättat. Har även hunnit flytta de möbler jag planerade att vi skulle flytta. Killarnas kläder har vi med gått igen det mesta av. Sorterade deras kläder i olika skåp så de särar lite på vad de har på sig. Lite jobbigt när de är så jämnstora. De tar ofta bara nåt att dra på sig och sen blir det bråk om vems kläder det är. Men nu så ska det väl snart vara slut på det för jag har märkt alla plagg med :)
Har bara lite kvar tills imorgon, sen är allt klart. Ska bli så skönt.

Inför morgondagen har jag så smått planerat att jag ska damma, dammsuga och torka golven. Men det är bara som jag känner det nu. Inte alls säkert den lusten finns imorgon...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback