God morgon

Idag såg man att solen vela titta fram när man klev upp, men likföbaskat så ska det regna. Det ligger såna där små droppar somman blir så blöt av i luften. När ska sommaren komma ordentligt??? Är så less på allt regn och kyla. Vill ha värme och vill ha det NU!!!!

Men jag har i alla fall dammsugit och torkat golven. Man får en del gjort när det är så här taskigt väder ute. Alltid nåt som är possitivt.......

Nu väntar jag att R ska komma och fika.Men jag är tydligen farlig för R vågar sig aldrig hit när R sagt att R ska komma. Jag förstår inte hur nån kan tycka att jag är så farlig

Kommentarer
Postat av: N

Halloj Gummsan!! Fick du nåt besök av R idag då?? Jag har haft en mysig dag på stan me brosan. Kram N

2007-07-10 @ 15:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback