Tänkte berätta lite om min viktoperation.......

Den 2 november 2006 så fick jag äntligen göra min efterlängtade gastric by pass. Den gjordes med ett öppet snitt på sjukhuset i Gävle.
Operationen gick bara fint och jag var snabbt uppe och hemma.
Har gått relativt bra med maten men några smärre misstag har man gjort, som tex ätit för fort, för mycket, för fett, osv. Men man ska ju lära sig av sina misstag sägs det.

Efter 4 veckor hade jag gått ner precis 10 kg.
Efter 8 veckor hade jag gått ner 3,8 kilo till så totalt 13,8 kg har jag tappat.
Nu har det gått 9 veckor sedan op och jag har gått ner 15,1 kilo. Är så lycklig och lyckligare kommer jag att bli

Kommer att fortsätta skriva in min viktminskning och lite andra saker tex som hur jag mår, hur andra uppfattar min viktnedgång, osv. Kommer ut bilder på det hela så småningom också.
Hoppas ni ska finna det intressant att följa min resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback