Mc-mässan i lördags

Så har man äntligen varit ner på mc-mässan. Vi åkte från Sandviken kl 8 på morgonen och var där nere alldeles före kl 11. Sen gick huvudet fram och tillbaka hela dan. Men gissa om man blir sugen på en. Har alltid gillat en sån här, men nu så VILL jag ha en!!!!!

163977-3
Det är ju hur stort som helst där på Älvsjömässan. Vi började med att gå in i A-hallen. Där var det mest olika företag som sålde kläder, motivmålare och en massa annat. En del hojar fanns det där med, men inget som föll mig i smaken.
Efter A-hallen gick vi till C-hallen. Här började det hända grejer..............
När vi väl kommit ner till Hondas monter och hittat denna:
163977-2
då kände jag mig nöjd. Hade liksom inte behov av att se några andra motorcyklar då för det finns ändå inget som kan mäta sig med dessa.
Det kom hem en massa kataloger så gissa vem som läser och dreglar i dom hela dagarna nu :-)

Har börjat tragla lite mer teori nu för nu bara MÅSTE jag ha ett körkort och är teorin klar så är det ju bara körningen kvar, om det nu är så bara......
Man kanske ska gå ut med värmepistol och försöka få bort all snö så man kan börja köra lite så smått.
Ja nu vet ni lite mer hur "crazy" jag är............


Bilderna kommer från Honda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback