Ingen lust

har jag haft till att städa klart och som det känns nu så kommer dammråttorna att få fortsätta vänta på mig. Istället för att göra "nyttiga" saker som städ, tvätt, disk, osv så har jag suttit en hel del med min frimärkssamling. Även en hel del tid har gåttt åt att sitta här och läsa era bloggar. Har särskilt fastnat för alla dessa pysselbloggar som finns och jag beundrar verkligen era alster.
Har nu en dröm om att börja göra kort men jag tror inte jag har så mycket kreativitet i mig. Fast det vet man ju inte förrän man provat ifs.

Var ute och gick runt i lite affärer igår och hittade så många saker jag vela ha så jag kom hem tomhänt :-(
Egentligen var jag bara ute för att träffa N och surra en massa strunt och umgås. Det är rätt så skönt att bara vara och strosa runt.
Men jag försökte iaf att få henne att börja blogga hon med, håll tummarna för att jag lyckades.
Vi var även till en kompis till N och han hade en annan kompis där, vilka roliga människor det finns. Tur att ett gott skratt förlänger livet. Tack för att ni roliga människor finns

Andreas hade match igår, den slutade 3-3 och det var ju bra. Ingen förlust iaf. Fast min plutt satt på bänken igår och tur var väl det för idag är han hemma från skolan. Han har inte varit riktigt pigg sen i höstas. Trött och hängig mest hela tiden. Så vi skyller på att det är vädrets fel.

Kommentarer
Postat av: Helena

lust med städ. nej inte direkt, men vi får se vilken jagas ut först JAG eller DAMMRÅTTAN. det kanske uppfinns någon fälla för dessa också VI får se

2007-01-12 @ 10:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback