Vilken skön och lugn fredag det här har varit än så länge

Vi sov rätt så länge i morse, till 9:30 om jag inte minns helt fel. Men så är det ju gubbens första semesterdag idag.
Satt här vid datorn ett tag och ringde till kirurgen pga min misstänkta "allergi" mot vitaminerna. Där inne sa de att jag skulle testa ett annat märke en gång till och funkar det inte den gången heller så skulle jag höra av mig igen. Vill inte ha sån här värk en gång till så jag drar mig lite för att testa nåt igen. Men samtidigt så vet jag ju att jag verkligen behöver dessa vitaminer.

Var till Konsum och lämnade in lite tips. Man lär ju försöka vinna några små slantar. Är ju alltid kul att ha nåt å gå och hoppas på.

När vi kom hem så hade jag fått min andra hoya som jag ropade in från
Tradera för några dar sen. Den hade redan rötter så det blev en plantering direkt. Även skottet från ampelliljan sommin käre gubbe skaffade mig blev planterat och en blomma från L;s rum som höll på att ramla ur krukan fick lite ny jord.

Snart är det dags att åka iväg med A till hans innebandy träning. Jag är så sugen att simma undertiden han tränar men har ju bestämt mig för att cykla ikväll så jag vet inte hur jag ska göra. Det är skönt att simma, men tar mer att cykla känns det som.
Har småplanerat att jag ska på gymmet imorgon och köra ett pass. Längtar verkligen dit. Vill ju så himla mycket möblera om min kropp. Minns inte när jag var så här motiverad till nåt förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback