Slöhög

Nu har jag varit riktigt lat med skrivandet här ett tag och ska jag vara ärlig så har jag knappt suttit här nåt på slutet.
Har lagt en del tid på träning och att umgås med gubben nu när han äntligen har semester.

Idag är jag ensam hemma. A är hos mormor och morfar. De andra två är i ishallen på hockeyskola. Även gubben är där då han är rektor för hela skolan den här veckan.
Känns att det var ett tag sen man hade en hel dag för sig själv, men skönt har det varit. Har bara suttit här och snurrat runt samt pratat i telefon. Nä nu ljög jag lite :-)   Har faktiskt gjort några små stickor jag kan sätta i blomkrukorna med namn på lite olika blommor. Jag har ju sånt dåligt minne att jag inte kommer ihåg vad mina porslinsblommor heter så då är det lika bra med "lappar" i krukorna.

Har haft lite småplaner att plantera den sista hoyan och paradisträden som står på rotning, men jag har inte kommit så långt än.
Vill ha fler blommor snabbt så det blir nog snart en tur till tradera för att ropa in nån ny hoya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback