Nu vet jag vad det var för fel på min mage

Jag har ju haft en svidande värk i min mage ett par dar nu. Och nu har jag kläckt gåtan på vad det är för fel.
Jag tål inte vitaminerna jag ska äta.
I decemberså började jag med vitaminer från hälsokost och blev görkass i magen. Svidande och jobbig smärta i magen. Slutade medvitaminerna då och käkade Link. Behövdes inte många tabletter för att det skulle gå över.

Fick lite skäll av kirurgen när jag var dit på 6-månaders besöket för att jag inte åt vitaminer.
Tog mig i kragen för knappt två veckor sen och åkte till apoteket och köpte nya vitaminer,som kirurgen ordinerade. Började äta dom och sen har magen bara blivit värre och värre med mer och mer svidande magont.
Funderade lite igår på vad det kunde vara och kom ihåg hur jag var i magen i december så jag bestämde mig för att börja med Link.
Var på apoteket direkt de öppnade i morse och köpte en förpackning. Hann bara upp på p-huset innan jag drog i mig två tabletter direkt.
Vid lunch kom jag på att det är vitaminernajag blir dålig av. Att man inte kom på det tidigare.......

Nu har jag gett bort mina vitaminer till B,käkat en massa Link och ta mig 17 så tycker jag att det känns en aning bättre imagen. Blir jag fri svidandet nu så ska jag ringa kirurgen och fråga hur jag ska göra för några fler vitaminer törs jag inte äta nu..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback